Realizacja gry komunikacyjnej
Rekomendujemy trenerów zespołu CENTRUM ROZWOJU realizujących grę komunikacyjną połączoną z wprowadzeniem do wyznaczania standardów komunikacyjnych dla dwóch zespołów kadry zarządzającej i pracowników operacyjnych firmy JT.
Celem przeprowadzonej Gry Komunikacyjnej było:
- Zwizualizowanie uczestnikom jakie czynniki komunikacyjne mają wpływ na osiągnięcie wyznaczonego celu przez zespół pracowników i kadrę zarządzającą;
- Zaprezentowanie schematu komunikacyjnego zwiększającego szansę osiągnięcia wyznaczonego celu;
- Pokazanie jak łatwo jest nieświadomie demotywować pracowników w ramach realizacji strategii wyznaczonych celów i zadań;
- Zaprezentowanie kwestii istotności zapewnienia w organizacji standardów komunikacyjnych;
- Uzmysłowienie uczestnikom wagi komunikacji pomiędzy kadrą zarządzającą i pracownikami operacyjnymi;
- Ukazanie bezpośredniego przełożenia usprawnień komunikacji na ostateczny wynik realizacji wyznaczonego celu;
Celem warsztatu związanego z zagadnieniami rozwiązywania problemów było:
- Poszukiwanie źródeł zaburzeń komunikacyjnych,
- Analiza przyczynowo skutkowa.
W ramach dyskusji moderowanej w sposób profesjonalny, ciekawy i angażujący wszystkich uczestników zostało przeprowadzone mówienie wyników gry wraz z wyciągnięciem wniosków, prezentując wysoki poziom wiedzy merytorycznej oraz bogate doświadczenie praktyczne??